18 Temmuz 2015 Cumartesi

En hızlı tarayıcı diyebileceklerimin arasındaki Midori.



Küçük dev !

Yeni, hızlı, stabil ve androidle senkronize bir Tarayıcı Maxthon


Merhaba arkadaşlar Maxthon tarayıcıyla karşınızdayım büyük tarayıcı markalarının şişmesinden zamanla kasmasınadan ve film izleme işleri için extra bir tarayıcı arayanlar doluşsun.

9 Temmuz 2015 Perşembe

Minecraft Modlu Modsuz FTB ve Technic Launcher indir.



Normalde böyle paylaşm yapmam ama notch yani minecraftın Kurucusu parası olmayan bir kullanıcısına twitter adresinden gerçekten paran yoksa korsan al demiş bu yüzden bunu paylaşıcam zaten. Bu oyunu korsan oynarsanız multi player oynamanız çok zor diye biliyorum. İyi eğlenceler.

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Tarayıcı Oyunu Önerileri : Agar.io "Herkezin akın akın oynadığı oyun"


Merhabalar. Arkadaşlar bu oyunu herkez deli gibi oynamaya başladı atıyorum bilgisayar başında bir işinin yapılmasını beklerken sizi 5/10 dakika eğlendirip işinizin bitmesini beklerken sıkılmamanızı sağlıyor.

Yüzüklerin efendisi BoxSet. ( Tüm filmleri )



Yüksek çözünürlükte yüzüklerin efendisi üçlemesinin tüm filmlerini buradan indirip izleyebilirsiniz.

7 Temmuz 2015 Salı

Bir iso Kalıbını DVD ye yazdırmak.

InfraRecorder İsimli program ile bir iso kalıbını DVD ye çok kolay bir şekilde yazdırabilirsiniz.

Programı açtıktan sonra bu tuşa basıp iso kalıbını seçtikten sonra.

Android telefonunuza temalar ve widgetlerle şekil ve çok güzel bir görünüm sağlamak.




Merhaba arkadaşlar. Android telefonlar geldi geleli hep görsel olarak şenlikler izler olduk yanlız telefonumuzdan bi süre sonra sıkılıyor ve ekran bize dar geliyor. Bunun için bu videodaki gibi bir sürü launcher olduğu gibi bu videodaki launcher bizce en güzel ve işlevsel olanlarından. İndirip denemenizi tavsiye ediyorum.

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Android telefon için oyun önerisi - Summoners War


Summoners War

Evet arkadaşlar android bir telefona sahip oldum ve bu oyunu yüklediğim andan itibaren müptelası oldum.