27 Aralık 2015 Pazar

Technopat - 1500 tl ye GTA5 oynatan bilgisayar toplama rehberi

Evet arkadaşlar technopat.com bu eski bilgisayar toplama rehberlerinden sonra bu sefer 1500 tl ye GTA5 ve birçok güzel oyunu oynayabilmemiz için bir sistem toplamış sizinde faydalanmanızı isterim.


26 Aralık 2015 Cumartesi

Full Programlar İndir - Full programlar ve Full uygulamalar indirmek isteyenlere ! Güçlü destek ekibi ile beraber özgürlüğe 1 adım daha.

Full programlar ve Full uygulamalar indirmek isteyenlere ! Güçlü destek ekibi ile beraber özgürlüğe 1 adım daha.

Arkadaşlar gerçekten destek konusunda çok özverili bir site olmakla beraber birçok film program uygulamayı bulabileceğiniz teknik destek alabileceğiniz seviyeli bir sitedir.


25 Aralık 2015 Cuma

MYT - Androidde müzik indirmek hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Androidde istediğiniz müziğin isterseniz sadece müzik isterseniz klipli video halini inanılmaz kolay ve pratik bir şekilde indirebilmek istemez miydiniz? Bu uygulama sizin için hiç silinmesini istemeyeceğiniz uygulamalar listemde.

24 Aralık 2015 Perşembe

Driver Booster - Sizde benim gibi durmadan driver aramaktan sıkıldınız mı ?



Sizde benim gibi durmadan driver aramaktan sıkıldınız mı ? O zaman bu program size göre bir hizmete sahip. Programı ücretli olarak edinebileceğiniz gibi ücretsiz olarakta kurup işinizi görüp silebilirsiniz.

9 Temmuz 2015 Perşembe

Minecraft Modlu Modsuz FTB ve Technic Launcher indir.



Normalde böyle paylaşm yapmam ama notch yani minecraftın Kurucusu parası olmayan bir kullanıcısına twitter adresinden gerçekten paran yoksa korsan al demiş bu yüzden bunu paylaşıcam zaten. Bu oyunu korsan oynarsanız multi player oynamanız çok zor diye biliyorum. İyi eğlenceler.